Program Employee Advocacy

 

Employee Advocacy to strategia, która polega na zaangażowaniu pracowników do promowania marki, produktów lub treści firmy poprzez ich osobiste profile na LinkedIn,

Główne założenia Employee Advocacy to:

  1. Zaangażowanie pracowników: Pracownicy stają się ambasadorami marki poprzez udostępnianie treści związanymi z firmą na swoich prywatnych profilach społecznościowych.
  2. Wiarygodność i autentyczność: Treści udostępniane przez pracowników są postrzegane jako bardziej autentyczne i wiarygodne przez odbiorców niż tradycyjne przekazy marketingowe.
  3. Zasięg i oddziaływanie: Dzięki udostępnianiu treści przez pracowników, firma może osiągnąć większy zasięg i oddziaływanie, gdyż treści docierają do osób spoza bezpośredniego kręgu kontaktów firmy.
  4. Budowanie marki osobistej pracowników: Programy Employee Advocacy mogą również pomóc pracownikom w budowaniu ich własnej marki osobistej oraz ekspertyzy w danej dziedzinie poprzez udostępnianie treści związanych z ich zawodem lub zainteresowaniami.
ico-korzysci-finansowe-60

Korzyści Finansowe

Nowe źródła przychodów; Zwiększenie sprzedaży; Ograniczenie kosztów marketingowych
ico-korzysci-operacyjne-60

Korzyści Operacyjne

Lepsza obsługa klienta;
Poprawa komunikacji wewnętrznej;
Skrócenie cykli sprzedażowych
ico-korzysci-wizerunkowe-60

Korzyści Wizerunkowe

Większa rozpoznawalność i widoczność;
Większa lojalność klientów względem marki

Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo to program Employee Advocacy jest właśnie dla Ciebie
     


1Zbyt wolny wzrost
Firmy z formalnie wdrożonym programem Employee Advocacy rozwijają się szybciej i wynoszą z programu więcej korzyści niż wszystkie inne. Ponad 30% procent najszybciej rozwijających się firm ( w tempie powyżej 20% w skali roku) ma działające programy Rzecznictwa Pracowników.

2Przeciągająca się sprzedaż
Najszybciej rozwijające się firmy z wdrożonym programem Rzecznictwa Pracowników dwa razy częściej niż wszystkie inne raportują skrócenie czasu trwania cykli sprzedażowych. Jednocześnie, wraz ze skróceniem czasu rośnie wartośc sprzedaży.

3Za mała rozpoznawalność marki
  Przedsiębiorstwa mające skutecznie wdrożony program Employee Advocacy chwalą się: wzrostem widoczności (79%), wzrostem rozpoznawalności (65%), większą lojalnością klientów (45%). Mogą dzięki temu narzucić rynkowi własną narrację. Ich komunikacja jest dużo bardziej widoczna a więc również tańsza.

4Małe zaangażowanie i trudności z pozyskiwaniem pracowników
Co by było, gdyby pracownicy byli tak zaangażowani w pracę jak właściciele? Jak wskazują badania opublikowane w roku 2020 (Patrick D. Thelen) jedną z trzech głównych korzyści wdrożenia Employee Advocacy jest wzrost zaangażowania i produktywności pracowników. Ponadto firmy z wdrożonym formalnie programem Rzecznictwa Pracowników mają o blisko 60% większe szanse na pozyskanie najlepszych pracowników i mniejsza rotację.

5Marketing jest zbyt drogi
Program Employee Advocacy generuje dodatkowy budżet marketingowy w wysokości około 20 000 zł rocznie na każdą osobę zaangażowaną w program. W typowo zaczynającym się programie, w który jest zaangażowanych 10 osób kreujemy budżet o wartości 200 000 zł

Dzięki Programowi Employee Advocacy Twoja Firma:
     

  • zyskuje wzrost przychodów i większą sprzedaż
  • obniża koszty działań marketingowych
  • zwiększa widoczność i rozpoznawalność marki
  • poprawia wydajność i zaangażowanie pracowników
  • ułatwia pozyskiwanie nowych pracowników z rynku
47

zadowolonych klientów


745

publikacji


89

zrealizowanych projektów


14

lat doświadczenia


Zainteresowany?

     

01-ico

Najmniejszy Projekt

od 5 000PLN

Projekt nastawiony na punktowe działanie w ściśle określonym obszarze. Stanowi zwykle pogłębienie obszaru, z którym firma ma kłopot. Czasami jest wstępem do dużego programu.

 
03-ico

Największe Wdrożenia

100 000PLN

Program dla największych przedsiębiorstw. Obejmuje prace z wieloma grupami uczestników na różnych poziomach organizacji. Program pozbawiony limitów.

 

Skontaktuj się z nami !
     

Opowiedz nam Yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci Yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.