Program Employee Advocacy

czyli Rzecznictwo Pracowników

Zgodnie z badaniami firmy, które wdrożyły programy Employee Advocacy (Rzecznictwo Pracowników) osiągnęły 5 głównych korzyści:

  • wzrost wielkości przychodów
  • zwiększenie widoczności i rozpoznawalności marki
  • skrócenie cykli sprzedażowych
  • autentyczne zwiększenie zaangażowania pracowników
  • zmniejszenie kosztów marketingowych
ico-korzysci-finansowe-60

Korzyści Finansowe

Nowe źródła przychodów; Zwiększenie sprzedaży; Ograniczenie kosztów marketingowych
ico-korzysci-operacyjne-60

Korzyści Operacyjne

Lepsza obsługa klienta;
Poprawa komunikacji wewnętrznej;
Skrócenie cykli sprzedażowych
ico-korzysci-wizerunkowe-60

Korzyści Wizerunkowe

Większa rozpoznawalność i widoczność;
Większa lojalność klientów względem marki

Program Employee Advocacy (Rzecznictwo Pracowników) sprawia, że pracownicy swoim zachowaniem i postawą bardzo efektywnie oddziaływają na innych, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Działa to podczas kontaktów bezpośrednich jak również dzięki wykorzystaniu Mediów Społecznościowych.

Więcej na tematy dotyczące szkolenia Employee Advocacy (Rzecznictwa Pracowników) poczytasz w naszej Bazie Wiedzy. Znajdziesz tam relacje naszych klientów i zdobędziesz więcej wiedzy.

Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo to program Employee Advocacy jest właśnie dla Ciebie
     


1Zbyt wolny wzrost
Firmy z formalnie wdrożonym programem Employee Advocacy rozwijają się szybciej i wynoszą z programu więcej korzyści niż wszystkie inne. Ponad 30% procent najszybciej rozwijających się firm ( w tempie powyżej 20% w skali roku) ma działające programy Rzecznictwa Pracowników.

2Przeciągająca się sprzedaż
Najszybciej rozwijające się firmy z wdrożonym programem Rzecznictwa Pracowników dwa razy częściej niż wszystkie inne raportują skrócenie czasu trwania cykli sprzedażowych. Jednocześnie, wraz ze skróceniem czasu rośnie wartośc sprzedaży.

3Za mała rozpoznawalność marki
  Przedsiębiorstwa mające skutecznie wdrożony program Employee Advocacy chwalą się: wzrostem widoczności (79%), wzrostem rozpoznawalności (65%), większą lojalnością klientów (45%). Mogą dzięki temu narzucić rynkowi własną narrację. Ich komunikacja jest dużo bardziej widoczna a więc również tańsza.

4Małe zaangażowanie i trudności z pozyskiwaniem pracowników
Co by było, gdyby pracownicy byli tak zaangażowani w pracę jak właściciele? Jak wskazują badania opublikowane w roku 2020 (Patrick D. Thelen) jedną z trzech głównych korzyści wdrożenia Employee Advocacy jest wzrost zaangażowania i produktywności pracowników. Ponadto firmy z wdrożonym formalnie programem Rzecznictwa Pracowników mają o blisko 60% większe szanse na pozyskanie najlepszych pracowników i mniejsza rotację.

5Marketing jest zbyt drogi
Program Employee Advocacy generuje dodatkowy budżet marketingowy w wysokości około 20 000 zł rocznie na każdą osobę zaangażowaną w program. W typowo zaczynającym się programie, w który jest zaangażowanych 10 osób kreujemy budżet o wartości 200 000 zł

Dzięki Programowi Employee Advocacy Twoja Firma:
     

  • zyskuje wzrost przychodów i większą sprzedaż
  • obniża koszty działań marketingowych
  • zwiększa widoczność i rozpoznawalność marki
  • poprawia wydajność i zaangażowanie pracowników
  • ułatwia pozyskiwanie nowych pracowników z rynku
47

zadowolonych klientów


745

publikacji


89

zrealizowanych projektów


14

lat doświadczenia


Zainteresowany?

     

01-ico

Najmniejszy Projekt

od 5 000PLN

Projekt nastawiony na punktowe działanie w ściśle określonym obszarze. Stanowi zwykle pogłębienie obszaru, z którym firma ma kłopot. Czasami jest wstępem do dużego programu.

 
03-ico

Największe Wdrożenia

100 000PLN

Program dla największych przedsiębiorstw. Obejmuje prace z wieloma grupami uczestników na różnych poziomach organizacji. Program pozbawiony limitów.

 
Jak możemy Ci pomóc?
     

Opowiedz nam yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.

Porozmawiajmy

Jak możemy Ci pomóc?
     

Opowiedz nam yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.

Porozmawiajmy