Program Employee Advocacy czyli Rzecznictwo Pracowników
Pracownicy mówią dobrze o firmie i jej rozwiązaniach
Zgodnie z badaniami firmy, które wdrożyły programy Employee Advocacy (Rzecznictwo Pracowników) osiągnęły 5 głównych korzyści:
- wzrost wielkości przychodów
- zwiększenie widoczności i rozpoznawalności marki
- skrócenie cykli sprzedażowych
- autentyczne zwiększenie zaangażowania pracowników
- zmniejszenie kosztów marketingowych
Program Employee Advocacy (Rzecznictwo Pracowników) sprawia, że pracownicy swoim zachowaniem i postawą bardzo efektywnie oddziaływają na innych, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Działa to podczas kontaktów bezpośrednich jak również dzięki wykorzystaniu Mediów Społecznościowych.
Więcej na tematy dotyczące szkolenia Employee Advocacy (Rzecznictwa Pracowników) poczytasz w naszej Bazie Wiedzy. Znajdziesz tam relacje naszych klientów i zdobędziesz więcej wiedzy. Poniżej trzy ostatnie artykuły.

Korzyści Finansowe

Korzyści Operacyjne
Poprawa komunikacji wewnętrznej;
Skrócenie cykli sprzedażowych

Korzyści Wizerunkowe
Większa lojalność klientów względem marki
Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo to program Employee Advocacy jest właśnie dla Ciebie
Nasze przykładowe projekty
W 6 miesięcy powstał zespół gotowy do samodzielnych działań
Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.
Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.

Korzyści Finansowe

Korzyści Operacyjne

Korzyści Wizerunkowe
W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.
W 6 miesięcy powstał zespół gotowy do samodzielnych działań
Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.
Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.

Korzyści Finansowe

Korzyści Operacyjne

Korzyści Wizerunkowe
W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.
W 6 miesięcy powstał zespół gotowy do samodzielnych działań
Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.
Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.

Korzyści Finansowe

Korzyści Operacyjne

Korzyści Wizerunkowe
W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.
Dzięki Programowi Employee Advocacy Twoja Firma:
- zyskuje wzrost przychodów i większą sprzedaż
- obniża koszty działań marketingowych
- zwiększa widoczność i rozpoznawalność marki
- poprawia wydajność i zaangażowanie pracowników
- ułatwia pozyskiwanie nowych pracowników z rynku
zadowolonych klientów
publikacji
zrealizowanych projektów
lat doświadczenia
Zainteresowany?

Najmniejszy Projekt
Projekt nastawiony na punktowe działanie w ściśle określonym obszarze. Stanowi zwykle pogłębienie obszaru, z którym firma ma kłopot. Czasami jest wstępem do dużego programu.

Typowa Realizacja
Program trwający od 6 do 9 miesięcy. Programem objęta jest jedna lub dwie grupy uczestników. Częstotliwość i długość spotkań, ilość konsultacji dostosowana do potrzeb klienta.

Największe Wdrożenia
Program dla największych przedsiębiorstw. Obejmuje prace z wieloma grupami uczestników na różnych poziomach organizacji. Program pozbawiony limitów.