W 6 miesięcy powstał zespół gotowy do samodzielnych działań
     

Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.

 

Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.

 

W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.

W 6 miesięcy powstał zespół gotowy do samodzielnych działań
     

Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.

 

Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.

Korzyści Finansowe

Korzyści Finansowe

 
Korzyści Operacyjne

Korzyści Operacyjne

 
Korzyści Wizerunkowe

Korzyści Wizerunkowe

 

W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.

W 6 miesięcy powstał zespół gotowy do samodzielnych działań
     

Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.

 

Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.

Korzyści Finansowe

Korzyści Finansowe

 
Korzyści Operacyjne

Korzyści Operacyjne

 
Korzyści Wizerunkowe

Korzyści Wizerunkowe

 

W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.