Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.
Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.
W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.
Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.
Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.
W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.
Seris Konsalnet to największa na Polskim rynku firma świadcząca usługi ochrony, monitoringu oraz czystości dla biznesu i klientów indywidualnych. Borykała się ona z wyzwaniami charakterystycznymi dla wielu podmiotów w całej branży: silną presją cenową ze strony małych firm, trudnościami z pozyskiwaniem nowych pracowników oraz wizerunkiem nie kojarzącym się z nowoczesnymi rozwiązaniami. W drugiej połowie roku 2020 Seris Konsalnet zdecydował się na uruchomienie programu Employee Advocacy, wzbogaconego o element Employer Branding’u i Social Selling’u. Program w różnej formach jest wciąż kontynuowany.
Sześciomiesięczny program został podzielony na dwie części. Pierwszy etap koncentrował się na przygotowaniu profili indywidualnych i wypracowaniu podstawowych umiejętności oraz zrozumieniu mediów społecznościowych. W kolejnym etapie główny nacisk został położony na doskonalenie umiejętności pisania postów, budowanie optymalnej sieci kontaktów, umacnianiu nawyków i konstruowanie lejka sprzedażowego. Program został dodatkowo poszerzony o strategię i praktykę wprowadzania na rynek nowej linii produktowej. Powstał zespół ambasadorów, który jest wstanie prowadzić dalsze, samodzielne działania w mediach społecznościowych, zgodne ze strategią firmy.
W efekcie współpracy powstał ponad 20 osobowy zespół. Dzięki zbudowaniu pozycji eksperckiej i regularnemu postowaniu skutecznie demonstruje on unikalność oferty rynkowej Seris Konsalnet. To z kolei przekłada się na wyższe marże, łatwiejsze pozyskiwanie wartościowych pracowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, które rozwiązuje realne problemy swoich klientów.