Profesjonalny Networking

 

Profesjonalny, nowoczesny Networking pomaga rozwiązać wiele problemów współczesnego biznesu zarówno na poziomie organizacyjnym jak i osobistym.

  • Twoi handlowcy nie zdobywają nowych klientów?
  • Udział w wydarzeniach branżowych nie przekłada się na wymierne, mierzalne korzyści?
  • Na organizowanych przez Ciebie wydarzeniach są osoby stojące samotnie?
  • Twoja firma ma kłopot z docieraniem do decydentów?

To nie tylko można, ale wręcz powinno się zmienić!

Nowoczesny Networking to przede wszystkim świadome budowanie Kapitału Społecznego – sieci kontaktów w świecie tradycyjnym i cyfrowym.

Współczesny Networking ma różne oblicza i zawiera w sobie zarówno warstwę interakcji społecznych charakterystycznych dla różnych sytuacji życiowych jak również warstwę narzędziową. Oblicza współczesnego Networking’u mają twarz wystawcy, uczestnika wydarzenia lub członka społeczności i ekosystemu firmy (networking wewnątrz organizacyjny).

Więcej na tematy dotyczące szkolenia Networking ‘u poczytasz w naszej Bazie Wiedzy. Znajdziesz tam relacje naszych klientów i zdobędziesz więcej wiedzy.

ico-korzysci-finansowe-60

Korzyści Finansowe

Networking i rekomendacje to nowe źródła przychodów; Zwiększenie sprzedaży; Ograniczenie kosztów marketingowych
ico-korzysci-operacyjne-60

Korzyści Operacyjne

Poprawa komunikacji wewnętrznej; Skrócenie cykli sprzedażowych; Niwelowanie deficytu wiedzy
ico-korzysci-wizerunkowe-60

Korzyści Wizerunkowe

Większa rozpoznawalność i widoczność;
Większa lojalność klientów względem marki

Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo, to pomyśl o Networking’u. Zobaczysz różnicę!
     

1Twoi handlowcy mają trudność w docieraniu do nowych klientów

Podstawą pracy dobrego handlowca są skutecznie nawiązywane relacje z nowymi, potencjalnymi klientami. Obecnie, gdy coraz trudniej jest zdobyć zaufanie klienta, umiejętność networking’u nabiera szczególnego znaczenia. Sieć kontaktów handlowca powinna stale rosnąć.


2Twoi pracownicy biorą udział w różnych wydarzeniach branżowych, ale mierzalnych efektów nie widać

Wydarzenia branżowe są nie tylko okazją to poszerzenia wiedzy, ale w olbrzymiej mierze służą nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. Niestety częstym widokiem są handlowcy stojący samotnie albo rozmawiający ze swoimi koleżankami i kolegami. Nierzadko z tej samej firmy. Takie zachowanie to marnowanie potencjału wydarzenia. Dzięki networking’ owi  zyskujesz źródło rozwoju kapitału społecznego.


3Na wydarzeniu są osoby stojące samotnie

Statystyki pokazują, że ponad 70% uczestników wydarzeń biznesowych nie czuje się na nich komfortowo. Koncentrują się więc jedynie na warstwie merytorycznej eventu, tracąc unikalną okazję poznania ludzi z branży stworzoną przez organizatorów. Dobrze zaplanowany i zrealizowany networking rozwiązują ten problem. 


4Trudno jest dotrzeć do decydentów lub nie chcą oni rozmawiać

Stanley Milgram w swoim eksperymencie “świat jest mały” wykazał, ze do dowolnej nieznanej osoby można dotrzeć przeciętnie w sześciu krokach (potrzeba sześciu uściśnięć ręki – sześć stopni oddalenia). Eksperyment ten pokazuje jak silnym narzędziem jest networking – umiejętność budowania sieci kontaktów. Niewielu osobom przychodzi to naturalnie. Networking’u można się jednak nauczyć.

Dzięki szkoleniu z Networkingu Twoja Firma:
     

  • zyskuje rozszerzenie sieci kontaktów biznesowych i partnerskich
  • obniża koszty związane z poszukiwaniem potencjalnych partnerów i klientów
  • zwiększa widoczność i rozpoznawalność marki w branżowym środowisku
  • poprawia efektywność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
  • ułatwia pozyskiwanie nowych kontrahentów i współpracowników
  • tworzy korzystne warunki do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w branży
6

książek


20

lat doświadczenia


2000

sesji networkingowych


200

szkoleń


Skontaktuj się z nami !
     

Opowiedz nam Yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci Yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.