Wprowadzamy firmy do świata LinkedIn B2B
Współczesne Firmy mierzą się z całym szeregiem wyzwań:
- Firmy wyrosłe w czasach przed pandemią muszą funkcjonować w środowisku, które staje się coraz bardziej online
- Ponad 80% procesu zakupowego klienci przechodzą samodzielnie
- Ponad 80% leadów B2B pochodzi z LinkedIn
- 83% odbiorców treści podchodzi z ufnością do informacji przekazywanych przez ludzi, których zna, tymczasem w przekazy firmowe wierzy zaledwie 15% odbiorców
- 60% kupujących nie chce rozmawiać ze sprzedawcą (przez większość cyklu handlowego)
- Systematycznie wzrasta świadomość wagi kapitału społecznego w budowaniu i rozwoju biznesu
Najlepszym sposobem sprostania tym wyzwaniom jest wejście firmy na LinkedIn i wprowadzenie tam pracowników. Jest to pierwszy krok w kierunku poprawy i wzmocnienia wizerunku firmy. Jednocześnie jest to sposób na unowocześnienie procesów sprzedażowych i marketingowych (Social Selling, SMarketing). W dalszej konsekwencji umożliwia to uruchomienie programów Employee Advocacy (Rzecznictwa Pracowników) i zbudowanie Optymalnej Kultury Organizacyjnej – spójnej ze strategią firmy. Krok po korku wprowadzamy firmy do profesjonalnego świata LinkedIn B2B.
Więcej na tematy dotyczące LinkedIn poczytasz w naszej Bazie Wiedzy. Znajdziesz tam relacje naszych klientów i zdobędziesz więcej wiedzy. Poniżej trzy ostatnie artykuły.
Korzyści Finansowe
Korzyści Operacyjne
Poprawa komunikacji wewnętrznej;
Skrócenie cykli sprzedażowych
Korzyści Wizerunkowe
Większa lojalność klientów względem marki
Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo, to wprowadzić firmę na LinkedIn. Zobaczysz różnicę!
Skontaktuj się z nami !
Opowiedz nam Yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci Yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.