Wprowadzamy firmy do świata LinkedIn B2B
Współczesne Firmy mierzą się z całym szeregiem wyzwań:
- Firmy wyrosłe w czasach przed pandemią muszą funkcjonować w środowisku, które staje się coraz bardziej online
- Ponad 80% procesu zakupowego klienci przechodzą samodzielnie
- Ponad 80% leadów B2B pochodzi z LinkedIn
- 83% odbiorców treści podchodzi z ufnością do informacji przekazywanych przez ludzi, których zna, tymczasem w przekazy firmowe wierzy zaledwie 15% odbiorców
- 60% kupujących nie chce rozmawiać ze sprzedawcą (przez większość cyklu handlowego)
- Systematycznie wzrasta świadomość wagi kapitału społecznego w budowaniu i rozwoju biznesu
Najlepszym sposobem sprostania tym wyzwaniom jest wejście firmy na LinkedIn i wprowadzenie tam pracowników. Jest to pierwszy krok w kierunku poprawy i wzmocnienia wizerunku firmy. Jednocześnie jest to sposób na unowocześnienie procesów sprzedażowych i marketingowych (Social Selling, SMarketing). W dalszej konsekwencji umożliwia to uruchomienie programów Employee Advocacy (Rzecznictwa Pracowników) i zbudowanie Optymalnej Kultury Organizacyjnej – spójnej ze strategią firmy. Krok po korku wprowadzamy firmy do profesjonalnego świata LinkedIn B2B.
Więcej na tematy dotyczące LinkedIn poczytasz w naszej Bazie Wiedzy. Znajdziesz tam relacje naszych klientów i zdobędziesz więcej wiedzy. Poniżej trzy ostatnie artykuły.

Korzyści Finansowe

Korzyści Operacyjne
Poprawa komunikacji wewnętrznej;
Skrócenie cykli sprzedażowych

Korzyści Wizerunkowe
Większa lojalność klientów względem marki
Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo, to wprowadzić firmę na LinkedIn. Zobaczysz różnicę!
Zapisz się na rozmowę
Opowiedz nam yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.
Porozmawiajmy