Profesjonalny Networking
Profesjonalny, nowoczesny Networking pomaga rozwiązać wiele problemów współczesnego biznesu zarówno na poziomie organizacyjnym jak i osobistym.
- Twoi handlowcy nie zdobywają nowych klientów?
- Udział w wydarzeniach branżowych nie przekłada się na wymierne, mierzalne korzyści?
- Na organizowanych przez Ciebie wydarzeniach są osoby stojące samotnie?
- Twoja firma ma kłopot z docieraniem do decydentów?
To nie tylko można, ale wręcz powinno się zmienić!
Nowoczesny Networking to przede wszystkim świadome budowanie Kapitału Społecznego – sieci kontaktów w świecie tradycyjnym i cyfrowym.
Współczesny Networking ma różne oblicza i zawiera w sobie zarówno warstwę interakcji społecznych charakterystycznych dla różnych sytuacji życiowych jak również warstwę narzędziową. Oblicza współczesnego Networking’u mają twarz wystawcy, uczestnika wydarzenia lub członka społeczności i ekosystemu firmy (networking wewnątrz organizacyjny).
Więcej na tematy dotyczące szkolenia Networking ‘u poczytasz w naszej Bazie Wiedzy. Znajdziesz tam relacje naszych klientów i zdobędziesz więcej wiedzy.
Korzyści Finansowe
Korzyści Operacyjne
Korzyści Wizerunkowe
Większa lojalność klientów względem marki
Jeżeli poniższe problemy wyglądają znajomo, to pomyśl o Networking’u. Zobaczysz różnicę!
Podstawą pracy dobrego handlowca są skutecznie nawiązywane relacje z nowymi, potencjalnymi klientami. Obecnie, gdy coraz trudniej jest zdobyć zaufanie klienta, umiejętność networking’u nabiera szczególnego znaczenia. Sieć kontaktów handlowca powinna stale rosnąć.
Wydarzenia branżowe są nie tylko okazją to poszerzenia wiedzy, ale w olbrzymiej mierze służą nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. Niestety częstym widokiem są handlowcy stojący samotnie albo rozmawiający ze swoimi koleżankami i kolegami. Nierzadko z tej samej firmy. Takie zachowanie to marnowanie potencjału wydarzenia. Dzięki networking’ owi zyskujesz źródło rozwoju kapitału społecznego.
Statystyki pokazują, że ponad 70% uczestników wydarzeń biznesowych nie czuje się na nich komfortowo. Koncentrują się więc jedynie na warstwie merytorycznej eventu, tracąc unikalną okazję poznania ludzi z branży stworzoną przez organizatorów. Dobrze zaplanowany i zrealizowany networking rozwiązują ten problem.
Stanley Milgram w swoim eksperymencie “świat jest mały” wykazał, ze do dowolnej nieznanej osoby można dotrzeć przeciętnie w sześciu krokach (potrzeba sześciu uściśnięć ręki – sześć stopni oddalenia). Eksperyment ten pokazuje jak silnym narzędziem jest networking – umiejętność budowania sieci kontaktów. Niewielu osobom przychodzi to naturalnie. Networking’u można się jednak nauczyć.
Dzięki szkoleniu z Networkingu Twoja Firma:
- zyskuje rozszerzenie sieci kontaktów biznesowych i partnerskich
- obniża koszty związane z poszukiwaniem potencjalnych partnerów i klientów
- zwiększa widoczność i rozpoznawalność marki w branżowym środowisku
- poprawia efektywność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
- ułatwia pozyskiwanie nowych kontrahentów i współpracowników
- tworzy korzystne warunki do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w branży
książek
lat doświadczenia
sesji networkingowych
szkoleń
Skontaktuj się z nami !
Opowiedz nam Yakie masz wyzwania – wysłuchamy Cię uważnie!
Wyjaśnimy Ci Yak pracujemy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.