Wystartowała e-kawa z Turniakiem – Zapraszamy w każdy wtorek i czwartek!
1 marca 2021Employee Advocacy – program dla aktywnie zaangażowanych pracowników
12 marca 2021Pewna muchówka powiedziała – To ja pójdę do agencji i kupię widoczność!
Dokładnie to było tak. Sprytna morsznica osowata „pomyślała sobie” – jestem całkiem duża, tłuściutka; mam prawie 2 cm długości i wielu wrogów, którzy chcieliby mnie zjeść. Kupie sobie coś, co mi pomoże! Wybrała się więc na targowisko przystosowań ewolucyjnych i kupiła kamuflaż niebezpiecznej osy. Efekt widzimy na zdjęciu. Chociaż całkowicie bezbronna, jest widoczna i straszy!
W biznesie bywa podobnie. Niedawno od jednego z prezesów usłyszałem:
– To ja pójdę do agencji i kupie widoczność!
– Słusznie – powiedziałem – widoczność faktycznie możesz kupić, ale jeżeli chcesz zaatakować to potrzebujesz czegoś więcej. Potrzebujesz #EmployeeAdvocacy i #SocialSelling.
Dzięki #EmployeeAdvocacy możesz zbudować zaangażowaną grupę pracowników, którzy z pasją będę tworzyć relacje z dotychczasowymi i nowymi klientami.
Aby pracownicy chcieli się zaangażować w przestrzeni Mediów Społecznościowych potrzebujemy:
- Kultury organizacyjnej zachęcającej do aktywności
- Wiedzy i umiejętności
- Kilkumiesięcznego procesu, który pozwoli zbudować właściwe nawyki
Dopiero na tej podstawie możemy budować coś więcej – np. Social Selling.
A jak Ty uważasz, kiedy wystarczy być jak morsznica, a kiedy warto „zainwestować” w żądło?