Optymalna Kultura Organizacyjna – jak ją kształtować?
10 grudnia 2021Webinar: “5 haków i lina z Employee Advocacy, dzięki którym wciągniesz swoją sprzedaż na LinkedIn”
14 stycznia 2022Trzecie spotkanie z cyklu #FirmaNaLinkedin
· Budowania rozpoznawalności marki,
· Budżetu Marketingowego – generowanie i oszczędności
· Narzędzi wsparcia sprzedaży
· Komunikacji z grupą docelową
· Reagowania na kryzysy
5 kluczowych korzyści z wdrożenia w firmie programu Employee Advocacy–Perspektywa Marketingu
To było nasze trzecie spotkanie z cyklu #FirmaNaLinkedin
Dla kogo ? Spotkanie dedykowane firmom zatrudniających minimum 100 osób.
Kiedy ? 14 grudnia o godzinie 14.00
Czas trwania: 60 min.
Przypomnijmy najważniejsze tezy, które postawiliśmy podczas spotkania:
- „Rób dobrze i mów o tym głośno” – to podstawowa zasada, która ośmiela do aktywności na LinkedIn nawet introwertyków.
- Zapewnij przestrzeń i know-how, aby pracownicy mogli pozytywnie budować Twoją markę na LinkedIn.
- Efektywnie łącz merytorykę z emocjami – twórz żywą, przystępną, ciekawą i praktyczną komunikację prosto z „serca” wprost do zakupowego oka i ucha.
- Twórz linie postowania, których konsekwentnie się trzymaj – zapewnij regularne publikowanie.
- Publikuj treści, które są dają wartość i odnoszą się do ważnego społecznie problemu – unikaj nachalnej komunikacji dotyczącej Twoich produktów i usług.
Zapraszamy do obejrzenia!