5 kluczowych korzyści z wdrożenia w firmie programu Employee Advocacy – perspektywa Marketingu
15 grudnia 2021Webinar: „Człowieku, firmo nie LinkedIn’uj bez sensu!”
17 stycznia 2022Kolejne spotkanie z cyklu #FirmaNaLinkedin
- Strategia, czyli pomysł na sprzedaż przez LinkedIn
- Grupa docelowa, czyli jak dobrze zbudować sieć kontaktów pod sprzedaż
- Wiarygodność, czyli jak komunikować się ze swoją grupą docelową
- Taktyka, czyli jak dlaczego sam post nie wystarczy
- Cyfrowa relacja, czyli jak przy pomocy LinkedIn zbudować chęć zakupu
Firma na LinkedIn – „5 haków i lina z Employee Advocacy, dzięki którym wciągniesz swoją sprzedaż na LinkedIn”.
To było nasze kolejne spotkanie z cyklu #FirmaNaLinkedin
Dla kogo ? Spotkanie dedykowane firmom zatrudniających minimum 100 osób.
Kiedy ? 13 stycznia o godzinie 14.00
Czas trwania: 60 min.
Przypomnijmy najważniejsze tezy, które postawiliśmy podczas spotkania:
- Przygotuj strategię swojej sprzedaży z wykorzystaniem LinkedIn. Nie działaj spontanicznie.
- Opieraj swoje posunięcia na synergii profilu firmowego z profilami prywatnymi handlowców i zespołu rzeczników organizacji (Employee Advocacy).
- Zacznij od zbudowania sieci kontaktów, w której znajdą się Twoi potencjalni odbiorcy. Regularnie sprawdzaj, czy Twoje publikacje docierają do odpowiednich osób. Czyść swoją sieć.
- Regularnie publikuj treści, które dają wartość i odnoszą się do potrzeb klientów – unikaj nachalnego opowiadani o swoim produkcie.
- Pamiętaj o odpowiedniej strukturze publikacji sprzedażowej: zainteresowanie, opis sytuacji, typowe problemy, przedstawienie rozwiązania i angażująca odbiorców końcówka, dzięki której skomentują Twój post.
Pamiętaj, że przy wdrożeniu sprzedaży z wykorzystaniem LinkedIn, najważniejsze jest zbudowanie widoczności i wiarygodności. Sam LinkedIn nie sprzedaje, dlatego kluczowe jest połączenie działań w medium społecznościowym z tradycyjnymi formami sprzedaży.
Zapraszamy do obejrzenia!