Wiele firm chce być agile
7 lutego 2021Często rozmawiamy z naszymi klientami o wyzwaniach jakie branża oferująca usługi dla przemysłu ma ze sprzedażą. Jeden z nich ostatnio opowiedział nam o przebiegu ze spotkania z działem handlowym.
„W czwartek odbyły się pierwsze w tym roku warsztaty dotyczące problemów sprzedaży. Wszyscy handlowcy skarżyli się, że teraz jest niezwykle trudno umówić się na spotkania, ponieważ kupujący zwyczajnie nie chcą spotkań i często ich nie potrzebują. Większość informacji zdobywają samodzielnie w mediach, szczególnie społecznościowych. Na koniec sami wybierają tych, z którymi chcą rozmawiać. A robią to wtedy, gdy proces zakupowy jest już baaardzo zaawansowany. Co z tym zrobić?”
Wczoraj Klient podpisał z nami umowę na wdrożenie #SocialSelling. Postanowił, że chce by jego handlowcy szybciej niż konkurencja docierali do potencjalnych klientów.
Wielu Dyrektorów Sprzedaży, #CEO i właścicieli firm spotyka się z takim problemem. Razem z Piotr Kolmas i Grzegorz Turniak mówimy im #Yakjest. Pracując z różnymi klientami inspirujemy, pomagamy i wdrażamy realne zmiany.
A co mówią Twoi handlowcy, kiedy tłumaczą brak nowych klientów?