Wiele firm chce być agile
7 lutego 2021Storming od przedszkolnej kuchni
17 lutego 2021Zawsze możesz sprzedać więcej❕
To, po co przychodzi klient, jest już sprzedane. Jeżeli klient wychodzi tylko z tym, po co przyszedł, to znaczy, że „za ladą” spotkał magazyniera, który wydał towar, a nie sprzedawcę.
Każdy kontakt z klientem powinien być impulsem do tego, aby zaoferować mu produkty w maksymalny sposób wysycające jego potrzeby. Klient kupi więcej, zapłaci więcej, a mimo tego będzie bardziej zadowolony. Dzięki temu, że sprzedawca pogłębi sprzedaż klient zaoszczędzi czas i nie będzie musiał szukać innych sklepów.
Jeżeli odpowiednio pokieruje się każdym kontaktem, to przełoży się to na poważne kwoty. Wzrost średniej wartości jednego paragonu pomnożony przez tysiące robi różnicę w kasie na koniec miesiąca.
To podejście sprawdza się w tych biznesach B2C, które opierają się na bezpośredniej obsłudze. Wszędzie tam, gdzie człowiek rozmawia z człowiekiem, jest okazja do pogłębionej sprzedaży.
W projektach przez nas prowadzonych obserwujemy 10% wzrostu sprzedaży już w trzecim, czwartym miesiącu projektu. #WiemyoCzymMówimy
Jak często zdarza Ci się, że kupujesz więcej niż tylko to, co zamierzałeś❔